Aktualności

_____________________________

19.04.2020
UWAGA!!

Biuro Projektu Dolnośląscy Liderzy Medycyny pełni dyżur 2 dni w tygodniu (środa i czwartek 9.00 - 13.00). Interesanci są przyjmowani indywidualnie, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu telefonicznie/mailowo. W celu zasięgnięcia informacji dotyczącej projektu prosimy o kontakt mailowy z koordynatorami zadań. Dokumentacje projektową  dostarczamy tylko drogą mailową lub poprzez kancelarię.  Osoby chętne do wzięcia udziału w szkoleniach prosimy o kontakt mailowy z koordynatorem danego zadania, dokumenty natomiast będzie można dostarczyć w późniejszym terminie. Z wszelkie utrudnienia przepraszamy. Prosimy o zastosowanie się do wszelkich wskazań dotyczących obecnego stanu epidemiologicznego.
_____________________________

27.03.2020
UWAGA!!

W związku z sytuacją epidemiologiczną, Biuro Projektu Dolnośląscy Liderzy Medycyny zostaje zamknięte do odwołania. W celu zasięgnięcia informacji dotyczącej projektu prosimy o kontakt mailowy z koordynatorami zadań. Dokumentacje projektową  dostarczamy tylko drogą mailową. Osoby chętne do wzięcia udziału w szkoleniach prosimy o kontakt mailowy z koordynatorem danego zadania, dokumenty natomiast będzie można dostarczyć w późniejszym terminie. Z wszelkie utrudnienia przepraszamy. Prosimy o zastosowanie się do wszelkich wskazań dotyczących obecnego stanu epidemiologicznego.
_____________________________

17.03.2020
UWAGA!!

W związku z sytuacją epidemiologiczną, Biuro Projektu Dolnośląscy Liderzy Medycyny zostaje zamknięte do odwołania. W celu zasięgnięcia informacji dotyczącej projektu prosimy o kontakt mailowy z koordynatorami zadań. Dokumentacje projektową można dostarczać do kancelarii uczelnianej. Osoby chętne do wzięcia udziału w szkoleniach prosimy o kontakt mailowy z koordynatorem danego zadania, dokumenty natomiast będzie można dostarczyć w późniejszym terminie. Z wszelkie utrudnienia przepraszamy. Prosimy o zastosowanie się do wszelkich wskazań dotyczących obecnego stanu epidemiologicznego.
_____________________________

13.03.2020
Uwaga!!

W Uniwersytecie Medycznym we Wrocławiu, od dnia 10 marca 2020 roku, godz. 9:30, wstrzymuje się prowadzenie zajęć dydaktycznych i innych rodzajów kształcenia we wszystkich dotychczas prowadzonych formach.
Dotyczy to wszystkich kierunków studiów, studiów podyplomowych, kursów, Uniwersytetu Trzeciego Wieku oraz kształcenia doktorantów – do odwołania. Sposób realizacji i zaliczenia efektów uczenia się, które miały zostać zrealizowane w trakcie tych zajęć, wskazany zostanie w odrębnym zarządzeniu rektora.
W związku z powyższym wszelkie aktywności szkoleniowe realizowane w ramach projektu zostają wstrzymane. Uczestników projektu prosimy o kontakt z koordynatorami poszczególnych zadań.
_____________________________

12.03.2020
W związku z sytuacją epidemiologiczną ograniczamy pracę biura.
Biuro czynne będzie:
13.03.2020 - od godziny 9:00 do 16:00
14.03.2020 - nieczynne
W następnych tygodniach dyżury:
wtorek
czwartek
czynne od 10:00 do 13:00
W pozostałych dniach dokumenty projektowe proszę przesyłać za pomocą poczty uczelnianej (kancelaria) i kontakt mailowy. 
_____________________________

12.03.2020
LISTA RANKINGOWA PRACOWNIKÓW ZAKWALIFIKOWANYCH DO UDZIAŁU W PROJEKCIE
Zadanie nr 9 szkolenie IV
Lista_rankingowa_zad_9_szkolenie4.pdf

_____________________________

25.02.2020
LISTA RANKINGOWA PRACOWNIKÓW ZAKWALIFIKOWANYCH DO UDZIAŁU W PROJEKCIE
Zadanie nr 9 szkolenie II

Lista_rankingowa_zad_9_szkolenie2.pdf

-------------------------------------------------
10.02.2020
Zadanie 9. Organizacja kursów podnoszących kompetencje zarządcze kadry administracyjnej i kierowniczej.

Z przyjemnością infromujemy, że w nadchodzącym tygodniu odbędą się nastepujące szkolenia:
I.    12-13.02.2020 r. ABC menadżerskie - narzędziownia
II.    26-27.02.2020 r. Komunikacja z pracownikami z elementami oporu w zmianie
III.    04-05.03.2020 r. Efektywne motywowanie pozafinansowe pracowników
IV.    12-13.03.2020 r. Delegowanie zadań
V.    18-19.03.2020 r. Efektywne zebrania i wystąpienia publiczne
Adres: ul. Hercena 3-5, II piętro (sala nr 2),

Szczegółowe informacje o szkoleniach zostały przekazane Uczestnikom przez Kordynatora ds. ds. modułu podnoszenia kompetencji pracowników administracyjnych i zarządzających.

_____________________________

10.02.2020
LISTA RANKINGOWA PRACOWNIKÓW ZAKWALIFIKOWANYCH DO UDZIAŁU W PROJEKCIE
Zadanie nr 9
_____________________________

06.02.2020
Informacje o realizacji zadania 3. 

Rusza druga edycja zad.3 projektu Power DLM- staże dla studentów, w tym roku 14 studentów zostało zakwalifikowanych do  udziału w projekcie. Od marca do maja 7 studentów 5 roku, a  w okresie wakacyjnym od lipca do września 7 studentów 4 roku Analityki Medycznej odbędzie staże  w laboratoriach Firm farmaceutycznych: PPF Hasco-Lek sa, US Pharmacia, laboratorium Centrum Badawczo Rozwojowego Novasome oraz Ośrodku Badań Klinicznych.

------------------------------------------------

15.01.2020 r. Tutoring - grupa II
Z przyjemnością informujemy, że kolejna grupa tutorów zakończyła szkolenie i może już pochwalić się uzyskaniem certyfikatów Tutora wydanych przez Collegium Wratislaviense .
Przypominamy , że trwa rekrutacja do kolejnych edycji - podania należy składać w Biurze Projektu POWER ul. Marcinkowskiego 2-6 w godzinach pracy biura do dnia 31 stycznia 2020 roku.
W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z koordynatorem zadania 7 - dr n.med. Dagmarą Gaweł-Dąbrowską (mail: dagmara.gawel-dabrowska@umed.wroc.pl)

fot. Bartosz Fingas.

------------------------------------------------
24.12.2019 r. Wyniki rekrutacji - zadanie 2 (edycja II)

Szanowni Państwo, poniżej prezentujemy wyniki rekrutacji do zadania 2 w edycji 2 dla kierunków:

Analityka medyczna
Farmacja
Fizjoterapia
------------------------------------------------
24.12.2019 r. Wyniki rekrutacji - zadanie 2 (edycja I)

Szanowni Państwo, poniżej prezentujemy wyniki rekrutacji do zadania 2 w edycji 1 dla kierunków:
Analityka medyczna
Dietetyka
Farmacja
Fizjoterapia
Lekarski
Pielęgniarstwo
Położnictwo I
Połpżnictwo II
Ratownictwo medyczne
Stomatologia
Zdrowie publiczne

------------------------------------------------

23.12.2019 r. Biuro Projektu czynne do godziny 17.00

Szanowni Państwo, w dniu dzisiejszym (23 XII 2019) biuro czynne do godziny 17.00 - praca w terenie. Za wszelkie utrudnienia przepraszamy.

------------------------------------------------

16.12.2019 r. Biuro Projektu zamknięte

Szanowni Państwo, w związku z urlopem Pracownika, w dniu  16.12.2019 (poniedziałek) Biuro Projektu będzie zamknięte. Za wszelkie utrudnienia przepraszamy.

------------------------------------------------

13.12.2019 r. Wyniki rekrutacji - zadanie 3

Szanowni Państwo, poniżej prezentujemy wyniki rekrutacji do zadanie 3

ZADANIE 3.

------------------------------------------------
07.12.2019 r. Biuro Projektu otwarte do godziny 13.00

Szanowni Państwo, w dniu dzisiejszym tj. 07.12.2019 Biuro Projektu będzie czynne w godzinach 7.45 - 13.00. Za utrudnienia przepraszamy.
------------------------------------------------

07.12.2019 r. 
Z przyjemnością informujemy, ze pierwsza grupa tutorów zakończyła szkolenie i może już pochwalić się uzyskaniem certyfikatów Tutora .
Przypominamy , że rekrutacja ma charakter ciągły - podania należy składać w Biurze Projektu POWER ul. Marcinkowskiego 2-6 w godzinach pracy biura.
W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z koordynatorem zadania 7 - dr n.med. Dagmarą Gaweł-Dąbrowską

fot.Grażyna Bodalska
------------------------------------------------
06.12.2019 r. Biuro Projektu otwarte do godziny 15.45

Szanowni Państwo, w związku z urlopem Pracownika, w dniu dzisiejszym  Biuro Projektu będzie otwarte do godziny 15.45. Za wszelkie utrudnienia przepraszamy.

------------------------------------------------

25.11.2019 r. Biuro Projektu zamknięte

Szanowni Państwo, w związku z nagłą chorobą Pracownika, w dniu dzisiejszym i jutrzejszym Biuro Projektu będzie zamknięte. Za wszelkie utrudnienia przepraszamy.

------------------------------------------------

10.10.2019 r. Rekrutacja do Projektu - zadanie 5

Szanowni Państwo, w związku z zapytaniami związanymi z zadaniem 5:

18.11.2019 r. Wyniki rekrutacji - zadanie 4, 5, 6, 7.

Szanowni Państwo, poniżej prezentujemy wyniki rekrutacji do zadań: 4, 5, 6, 7.

ZADANIE 4.
ZADANIE 5.
ZADANIE 6.
ZADANIE 7.

Uprzejmie informujemy, iż w związku z wolnymi miejscami w ramach zadań 4 i 7, przyjmowanie wniosków zostało wznowione.

Harmonogram rekrutacji dodatkowej:

Składanie dokumentów 19.11 - 23.12.2019 r.
Rozmowy kwalifikacyjne 13 - 17.01.2020 r.,
Wyniki 27.01.2020 r.

Wnioski można składać w Biurze Projektu w godzinach:
w poniedziałki 14:30 - 15:30, środy 14:30 - 15:30, 16:30 - 17:30, wtorki, czwartki, piątki, 14:30 - 15:30, 16:30 - 17:30, 18:30 - 19:30, oraz 9:30 - 10:30, 11:30 - 12:30 w soboty.

------------------------------------------------

10.10.2019 r. Rekrutacja do Projektu - zadanie 5

Szanowni Państwo, w związku z zapytaniami związanymi z zadaniem 5:

P: Co w przypadku braku weryfikacji punktacji do stypendium doktoranckiego przez Dziekanat, w związku z trwającą jeszcze oceną sprawozdań? 
O: Prosimy dostarczać dokumenty z PUSTYM, NIEWYPEŁNIONYM fragmentem. Dokumenty zostaną zbiorczo przekazane do Sekretariatu Szkoły Doktorskiej, celem uzupełnienia Państwa punktacji i jej potwierdzenia przez Pracowników Sekretariatu.

------------------------------------------------
03.10.2019 r. Rekrutacja do Projektu - informacje praktyczne. FAQ

Szanowni Państwo, w związku z szeregiem zapytań kierowanych do Pracowników CSK, poniżej prezentujemy infromacje praktyczne pomocne w trakcie rekrutacji do Projektu:

P: Kiedy można składać dokumety rekrutacyjne? 
O: Dokumenty przyjmowane są w Biurze Projektu DLM w podanych terminach rekrutacji w godzinach: w poniedziałki 14:30 - 15:30, środy 14:30 - 15:30, 16:30 - 17:30, wtorki, czwartki, piątki, 14:30 - 15:30, 16:30 - 17:30, 18:30 - 19:30, oraz 9:30 - 10:30, 11:30 - 12:30 w soboty.
Wyjątkiem jest zadanie 3 - staże dla studentów kierunku analityka medyczna. Wnioski przyjmowane są przez Koordynatora Zadania w Zakładzie Farmacji Przemysłowej ul.Borowska 211a od poniedziału do piątku, w godzinach 10:00 - 14:00.

P: Co w przypadku braku oceny Nauczyciela Akademickiego? 
O: We wniosku powinna znaleźć się adnotacja Kierownika Jednostki o braku przeprowadzonej oceny. 

P: Co w przypadku wzięcia udziału w poprzedniej rekrutacji - czy tracę dodatkowy punkt z tytułu braku udziału w innych Projektach Unijnych? 
O: Wzięcie udziału w rekrutacji nie jest jednoznaczne ze statusem Uczestnika Projektu. Punkt zostanie doliczony ponownie.

P: Boję się, że biorąc udział w rekrutacji, w razie rezygnacji z Projektu, zostanę obciążony/ona dodatkowymi kosztami? 
O: Wzięcie udziału w rekrutacji nie jest jednoznaczne ze statusem Uczestnika Projektu. Dopiero w chwili przystapienia do projektu, podpisania umowy i otrzymania wsparcia, w szczególnych przypadkach - gdy z winy Uczestnika nie ukończył on zadania, nie osiągnął założonego celu szkolenia, Uczestnik może być wezwany do zwrotu kosztów poniesionych przez Uczelnię. Każda tego typu sprawa będzie rozpatrywana indywidualnie, kierując się przede wszystkim dobrem Uczestnika Projektu.

P: Kiedy ruszą planowane kursy? 
O: O terminach szkoleń poinformujemy najszybciej jak to możliwe poprzez naszą stronę internetową.

P: Jaką kwotę mam do wykorzystania w przypadku stypendiów dydaktycznych / szkoleniowych? 
O: W przypadku zadania 5 - doktorantowi przysżługuje kwota 25 000 zł. W przypadku zadania 6 - dydaktykowi przysługuje kwota 50 000 zł. Przyjmowane będą wnioski zakłądające wykorzystanie całej kwoty.

P: Gdzie mogę dowiedzieć się więcej szczegółów dotyczących możliwości uzyskania przeze mnie wsparcia? 
O: Zachęcamy do kontaktu z koordynatorami poszczególnych zadań. Godziny konsultacji oraz dane kontaktowe znajdują się w sekcji Projekt/ Dane Kontaktowe.

------------------------------------------------
27.09.2019 r. Znamy już grafik rekrutacji!

Ustalono wstępny grafik rekrutacji do Projektu w roku akademickim 2019/20. Prazentujemy go poniżej:

Zadanie 1 - Brak rekrutacji, studenci wypełniają deklaracje na pierwszych zajęciach, w ramach których wprowadzono sprzęt CAD/CAM

Zadanie 2 - Składanie dokumentów 14 - 27.10.2019 r.
Rozmowy kwalifikacyjne 04 - 29.11.2019 r.,
Wyniki 16.12.2019 r.

Zadanie 3  - Składanie dokumentów 14 - 27.10.2019 r.
Rozmowy kwalifikacyjne 04 - 29.11.2019 r.,
Wyniki 16.12.2019 r.

Zadanie 4  - Składanie dokumentów 07 - 20.10.2019 r.
Rozmowy kwalifikacyjne 21 - 31.10.2019 r.,
Wyniki 18.11.2019 r.
UWAGA! Nie dotyczy rekrutacji dodatkowej do grup 2018/19 Rekrutacja może ulec wydłużeniu w przypadku braku chętnych.

Zadanie 5  - Składanie dokumentów 07 - 20.10.2019 r.
Rozmowy kwalifikacyjne 21 - 31.10.2019 r.,
Wyniki 18.11.2019 r.

Zadanie 6  - Składanie dokumentów 07 - 20.10.2019 r.
Rozmowy kwalifikacyjne 21 - 31.10.2019 r.,
Wyniki 18.11.2019 r. Umowy i wypłata środków do 29.11.2019 r.

Zadanie 7  - Składanie dokumentów 07 - 20.10.2019 r.
Rozmowy kwalifikacyjne 21 - 31.10.2019 r.,
Wyniki 18.11.2019 r. Umowy i wypłata środków do 29.11.2019 r.
UWAGA! Nie dotyczy rekrutacji dodatkowej do grup 2018/19  Rekrutacja może ulec wydłużeniu w przypadku braku chętnych.

Zadanie 9 - Rekrutacja ciągła, poprzedzona kampanią informacyjną.

Uwaga! 
Dokumenty przyjmowane są w podanych wyżej terminach w godzinach:
 - w poniedziałki: 14:30 - 15:30,
 - środy: 14:30 - 15:30, 16:30 - 17:30,
 - wtorki, czwartki, piątki: 14:30 - 15:30, 16:30 - 17:30, 18:30 - 19:30,
 - soboty: 9:30 - 10:30, 11:30 - 12:30

Wyjątkowo, wnioski dotyczące zadania 3 - staże dla studentów kierunku analityka medyczna przyjmowane są przez Koordynatora Zadania w Zakładzie Farmacji Przemysłowej ul.Borowska 211a, od poniedziałku do piątku, w godzinach 10:00 - 14:00.
------------------------------------------------
15.09.2019 r. Rusza kolejny nabór!

Rusza kolejny nabór uczestników w ramach Projektu „Dolnośląscy Liderzy Medycyny wdrożenie zintegrowanego programu podnoszenia kompetencji studentów, doktorantów, kadry dydaktycznej i administracyjnej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu ". Niebawem ogłosimy terminy naboru wniosków do poszczególnych zadań, a już teraz zapraszamy na spotkania informacyjne!

Pierwsze z nich - dla dydaktyków zainteresowanych uzyskaniem dofinansowania do kwoty 50 000 zł na indywidualne programy podnoszenia kompetencji, odbędzie się w dniu 30.09.2019 r. o godz. 18:00 w Biurze Projektu na parterze Centrum Naukowej Informacji Medycznej, przy ul. K. Marcinkowskiego.

Spotkanie dla studentów kierunku analityka medyczna, zainteresowanych udziałem w stażach zewnętrznych, odbędzie si w dniu 07.10.2019 o godz.15:15 na terenie Zakładu Farmacji Przemysłowej rzy ul. Borowskiej.

Spotkanie dla doktorantów zainteresowanych uzyskaniem wparcia w realizacji indywidualnych programów podnoszenia kompetencji, w tym wyjazdów szkoleniowych, wizyt studyjnych, kursów, odbędzie się 02.10.2019 r. o godz. 18:00 w w Biurze Projektu na parterze Centrum Naukowej Informacji Medycznej, przy ul. K. Marcinkowskiego.

Planowane są również spotkania dla studentów ostatnich czterech semestrów każdego z kierunków studiów UMW, których już teraz zachęcamy do zgłaszania się na dedykowane kursy i szkolenia. Te rozpoczną się niebawem. 

Dodatkowo, od października uruchomione zostaną dodatkowe godziny konsultacji z Koordynatorami poszczególnych zadań. Godziny konsultacji podane są w zakładce "Dane kontaktowe"

Zachęcamy do obserwowania strony Centrum, szczególnie działu "Aktualności" - wkrótce pojawi się pełny szczegółowy grafik spotkań oraz harmonogram rekrutacji.