Poczta elektroniczna

Poczta elektroniczna jest usługą sieciową przeznaczoną dla pracowników oraz studentów Uniwersytetu Medycznego. Służy ona do komunikacji w sprawach służbowych, pracowniczych czy kontaktu ze studentami. Wykorzystywanie poczty elektronicznej jest prawem i obowiązkiem każdego zainteresowanego usługą w zależności od indywidualnego zakresu obowiązków czy charakteru powiązania z Uczelnią. System umożliwia na korzystanie z poczty z dowolnego miejsca mającego połączenie z Internetem. Możesz wykorzystać zarówno przeglądarkę www albo dedykowany program pocztowy (także na urządzeniach mobilnych). Zasady korzystania z systemu poczty elektronicznej reguluje zarządzenie Rektora Uniwersytetu Medycznego 4/XV R/2012 z późn. zm.

Dostęp do serwisów pocztowych jest spod adresów:

https://poczta.umed.wroc.pl (poczta dla pracowników)
oraz
https://student.umed.wroc.pl (poczta dla studentów i doktorantów)

Instrukcja obsługi dla studentów i doktorantów

Aby zalogować się do swojego konta poczty elektronicznej wystarczy założyć konto w systemie CSA. Po jego założeniu dostęp do konta jest możliwy od razu spod powyższych adresów.

Instrukcje dla konfiguracji poczty elektronicznej dla różnych systemów oraz wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać pod adresem:
http://www.umed.wroc.pl/konfiguracja-poczty
 

 

Poczta podgląd

Kontakt w razie pytań czy problemów…
(71) 784-11-11 (p. Tomasz Sołtysiński), admin@umed.wroc.pl