Sprzęt multimedialny

Dział Aparatury Naukowej uprzejmie informuje, że w przypadku zakupu sprzętu multimedialnego wraz z montażem należy przed złożeniem wniosku, skierować do Działu Nadzoru Inwestycji i Remontów zapytanie odnośnie możliwości podłączenia sprzętu w danym pomieszczeniu. Otrzymaną opinię techniczną należy podłączyć pod wniosek zakupu.

Wniosek należy pobrać ze strony https://www.umed.wroc.pl/aparatura-naukowa-formularze (pkt 2) oraz dołączyć przynajmniej 1 ofertę cenową z uwzględnieniem ceny netto/brutto, terminu dostawy, terminu płatności/ preferowany przelew min 21 dni/, okresu gwarancji i serwisu.

Istnieje możliwość wcześniejszej konsultacji, w celu np. pomiaru pomieszczenia i pomocy w wyborze odpowiedniego sprzętu. W tym celu prosimy o tel. pod nr 071-784-11-87. 

07.03.2018